instagram facebook

PuppetCinema

תיאטרון. קולנוע. בובות. על במה אחת.

‏PuppetCinema היא שפה חזותית ההופכת את במת התיאטרון לסט של סרט קולנוע, כשתהליך היצירה של הסרט נעשה במלואו לעיני הקהל.

במקביל לעבודתו כשחקן באנסמבל עיתים חיפש סהר את שפתו התיאטרלית הייחודית, והעלה את ההצגה 'ריצ'רד השלישי' (יחד עם עודד ליטמן) המשלבת וידאו במעגל סגור. סהר המשיך לחקור ולהתמקצע בתיאטרון בובות בניו-יורק, שם נולד השילוב המיוחד שקיבל את השם PuppetCinema – מופע המשלב קולנוע ובובות תחת כללי ה'כאן ועכשיו' של התיאטרון.

בהצגות בסגנון ה- PuppetCinema אין 'אחורי הקלעים'. הכל חשוף, גלוי ונוצר כאן ועכשיו. על אותה במה מתרחשים אירועים שונים בכמה מוקדים בו זמנית, והעלילה מתהווה מול עיני הקהל שנוכח בתהליך היצירה של כל פריים ובהכנות לקראת הצילום של כל לוקיישן.

 

זוהי עבודת צוות מתוכננת היטב המושגת לאחר חזרות רבות ושואפת להרמוניה מושלמת של כל הנוכחים על הבמה: הצלמים, מפעילי הבובות, מפעילי התאורה והשחקנים. כך נוצרות שתי במות – מסך הקולנוע ובמת התיאטרון – התומכות אחת בשנייה ומרחיבות את היכולת להציג סיפור בדרך מעוררת השראה.

 

סגנון המופע מספק הנאה רב תחומית – ויזואלית, מוסיקלית ועלילתית – כשבכל רגע ישנה התרחשות במספר מוקדים על הבמה. המהלך הסיפורי מאחד בין המוקדים לכדי סינרגיה מושלמת, כך שבכל שלב מרכיב אחר במופע הופך להיות דומיננטי בהתאם להתקדמות העלילה.

פתאום דפיקה בדלת גוני פז הקאמרי

פתאום דפיקה בדלת, הקאמרי

לצפייה בטריילר

Salt of the Earth, Photo Yair Meyuhas (5)

הדרך לעין חרוד, הזירה הבינתחומית

לצפייה בטריילר

Gulliver, Rehearsal Aug 10th, photo by Ilya Kreines 00009

גוליבר, הזירה הבינתחומית

לצפייה בטריילר

שד׳ שאול המלך 19,

משרד 03-6063936

[email protected]

קופות כרטיסים

03-6060903/4/5/6